KS-ABD

APTECZNY BANK DANYCH
NR KAT. 2443PI01.00
Screenshot
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft

Innowacyjne rozwiązania

Apteczny Bank Danych jest projektem, który na podstawie zebranych danych pozwala budować Model Zdrowotny Kraju. Dane do ABD przesyłane są w sposób automatyczny w bezpiecznej zaszyfrowanej postaci.

Na podstawie tych danych przygotowywane są różnego rodzaju analizy rynkowe dla szeroko pojętej branży farmaceutycznej. W szczególności są to raporty zwrotne dla aptek, które podjęły współpracę w ramach Aptecznego Banku Danych

Raporty te pozwalają aptece ocenić własną kondycję, na tle województwa lub całego kraju.

Przewaga systemu

Apteczny Bank Danych zbiera w trybie automatycznym informacje o sprzedaży, zakupach i stanach magazynowych, zarejestrowanych w systemie aptecznym.

Osoba uprawniona przez właściciela apteki, bezpośrednio w systemie aptecznym ma dostęp do raportów zwrotnych, dzięki temu może w kilku prostych krokach zorientować się jak wygląda sytuacja apteki na tle województwa czy danego kraju.

Anonimowość danych pojedynczej apteki jest naszym najważniejszym priorytetem dlatego gwarantujemy, że analizy, które przygotowujemy będą przedstawiały dane agregowane do wielu aptek, zapewniając Twojej aptece anonimowość.

Korzyści wdrożenia

  • Przystępując do Aptecznego Banku Danych apteka uzyskuje gratyfikacje finansowe.
  • W ramach prowadzonej współpracy apteka otrzymuje co miesiąc egzemplarz czasopisma OSOZ, który stężoną dawkę wiedzy o r ynku ochrony zdrowia. Poza profesjonalnymi, mocno merytorycznymi artykułami, znajdzie tam pogłębione analizy rynku farmaceutycznego. Dla użytkowników systemu KS-APTEKA wartością dodaną może być opis najważniejszych zmian, wprowadzonych w systemie, w ciągu ostatniego miesiąca.
  • Większa świadomość kondycji ekonomicznej apteki może mocno przełożyć się na trafność podejmowanych decyzji. Duże doświadczenie rynkowe to czasem za mało, aby optymalnie poprowadzić aptekę. W ramach współpracy z ABD, apteka otrzymuje zwrotnie zestaw raportów, które mogą w tym procesie pomóc. Czasem wystarczy szybka analiza raportu marżowego, aby znaleźć przyczynę zmniejszającej się liczby klientów. Kiedy indziej warto porównać zmianę swojej pozycji w wojewódzkim rankingu aptek, aby przekonać się, czy podjęte dwa miesiące temu decyzje były słuszne.