KS-TRG

TARGI ON-LINE DLA APTEK
NR KAT. 5420PI02.00
Screenshot
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft

Innowacyjne rozwiązania

Innowacyjność Targów On-line w systemie aptecznym polega na dostarczeniu oferty specjalnej w połączeniu z informacjami pochodzącymi z różnych źródeł, tak by umożliwić ocenę ofert. Przetworzenie wszystkich niezbędnych danych pozwala szybko wybrać spośród z pośród setek ofert te, które dla apteki mogą być najatrakcyjniejsze.
System uwzględnia:

  • oferty promocyjne od producentów,
  • oferty promocyjne dostępne w hurtowniach,
  • warunki indywidualne w hurtowniach,
  • stany magazynowe apteki,
  • historię sprzedaży apteki,
  • statystyczną informację o sprzedaży w aptekach regionu.

Przewaga systemu

  • szybki dostęp do ofert najlepiej dopasowanych do potrzeb
  • oferty Producentów dostępne są w systemie apteki po uruchomieniu modułu (12) Zamówienia, bez konieczności logowania poza systemem,
  • kalkulacja oszczędności dla oferty względem najniższej oferty na rynku, z uwzględnieniem warunków indywidualnych,
  • oferty są kategoryzowane i analizowane przez system w kontekście sprzedaży i stanu apteki,
  • definicja oczekiwań dla ofert i wyświetlenie ofert dopasowanych,
  • tworzenie zamówienia do wybranej hurtowni w systemie aptecznym po kliknięciu promocji w targach,
  • moduł dostępny w ramach systemu KS-AOW.

Korzyści wdrożenia

Targi On-line nie wymagają procesu wdrożenia. W okresie trwania są dostępne w module (12) Zamówienia w ramach licencji systemu aptecznego. W głównym oknie modułu wyświetlana jest lista promocji najlepiej dopasowanych do potrzeb apteki. W pierwszej kolejności wyświetlane są promocje, które umożliwiają uzyskanie największych oszczędności. Dodatkowo listę można zawęzić do jednej z kategorii:

  • Bieżące zakupy – Promocje, w których dostępne są towary sprzedawane przez aptekę, których zapas magazynowy nie jest wystarczający, aby utrzymać sprzedaż na podobnym poziomie, a oferta promocyjna umożliwia uzyskanie oszczędności.
  • Zwiększenie zapasu – Promocje, w których dostępne są towary sprzedawane przez aptekę, których zapas magazynowy jest wystarczający, aby utrzymać sprzedaż na podobnym poziomie, ale oferta promocyjna umożliwia uzyskanie większych oszczędności, uzasadniających zwiększenie zapasu magazynowego.
  • Apteczny Bank Danych – Promocje, w których dostępne są towary, pozwalające uzyskać zdefiniowaną oszczędność, nie sprzedawane przez aptekę, ale sprzedawane przez inne apteki w regionie.
  • Hit cenowy – Promocje, które wyróżniają się wysoką oszczędnością i nie były wcześniej sprzedawane. Powyższe funkcjonalności pozwalają uzyskać:
  • Niższe ceny zakupu leków
  • Możliwość powiększenia marży
  • Możliwość zwiększenia konkurencyjności
  • Oszczędność czasu na analizowanie ofert specjalnych