SERUM Serwis

ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMATYCZNY OBSŁUGI PRZYCHODNI
Screenshot
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft

Standardowe usługi realizowane w ramach serwisu eksploatacyjnego:

  • HelpDesk – stała pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów.
  • Konsultacje dotyczące wprowadzanych zmian w Produkcie oraz pomoc przy bieżącej konfiguracji
  • Konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania oraz dostosowania Produktu do potrzeb Zamawiającego.

Dodatkowe usługi realizowane w ramach serwisu:

  • Przygotowywanie nowych zestawień użytkownika dla Produktu.
  • Poprawa błędnie wprowadzonych danych do aplikacji.
  • Wykonywanie aktualizacji Produktu.
  • Inne usługi serwisowe dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta.

Usługi serwisowe realizowane:

  • w siedzibie Klienta
  • poprzez wykorzystanie narzędzi bazodanowych
  • poprzez zdalny dostęp do danych gromadzonych na serwerze bazodanowym
  • poprzez elektroniczny system rejestracji zgłoszeń dostępny 24h/dobę 24/h na dobę,
  • poprzez kontakt telefoniczny.