WIZYTA PIELĘGNIARSKA

Medyczna aplikacja mobilne dla pielęgniarki
NR KAT. 2133PI04.02
Screenshot
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft

Medyczne aplikacje mobilne dla pielęgniarki

Są to aplikacje dedykowane pielęgniarkom, które pracują w przychodni oraz poza nią w celu wspomagania czynności wykonywanych podczas pracy. Dzięki nim możliwe jest prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta – realizacja czynności pielęgniarskich w systemie, uzupełnianie wywiadów pielęgniarskich, bilansów, patronaży itp. z dowolnego miejsca w placówce jak i poza nią (np. w domu pacjenta) oraz bez względu na dostęp do Internetu. Aplikacje automatycznie synchronizują dane z systemem medycznym wykorzystywanym w placówce, zapewniając tym samym dostęp do bieżących informacji.

Zeskanuj kod QR i pobierz aplikację
Wizyta Pielęgniarska

Screenshot
Screenshot

APLIKACJE DLA KAŻDEGO

Dedykowana aplikacja, stworzona na podstawie sugestii i potrzeb użytkowników, umożliwiająca pracę niezależnie od systemu medycznego, wykorzystywanego w placówce.

Screenshot

DANE PACJENTA DOSTĘPNE W KAŻDEJ CHWILI

Aplikacja zapewnia stały dostęp do danych medycznych pacjenta, bez względu na bieżącą lokalizację użytkownika i dostęp do Internetu.

Screenshot

PEŁNA OBSŁUGA EDM

Cała dokumentacja medyczna dostępna bezpośrednio w aplikacji: zaordynowane leki, zlecone badania jak i pozostałe informacje są na bieżąco przesyłane z systemu medycznego, wykorzystywanego w placówce.

Screenshot

PODPIS ELEKTRONICZNY

Użytkownik aplikacji może korzystać z podpisu elektronicznego, wykorzystywanego dotychczas w systemie medycznym swojej placówki.

Screenshot

PRACA W TRYBIE OFFLINE

Dzięki możliwości pracy offline, brak dostępu do Internetu nie ogranicza realizacji wizyt. Mając dostęp do sieci aplikacja samoczynnie synchronizuje dane z systemem medycznym w placówce.

Screenshot

JEDNA APLIKACJA DO PRACY W WIELU PLACÓWKACH

Możliwość korzystania przez pielęgniarkę z jednej aplikacji w wielu różnych miejscach pracy, przy zachowaniu poufności danych pomiędzy placówkami.

Aplikacje mobilne umożliwiają pracę na jednej aplikacji w wielu placówkach, na wizytach domowych oraz tworzenie dokumentacji medycznej przy zachowaniu pełnej poufności informacji.

WIZYTA PIELĘGNIARSKA

Screenshot
Screenshot
Screenshot

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Z jakimi systemami operacyjnymi współpracuje Wizyta Pielęgniarska?

Wymagania wobec systemów operacyjnych kompatybilnych z Wizytą Pielęgniarska: Android 4.5, Windows 10 i wyższe.
Aplikację Wizyta Pielęgniarska można bezpłatnie pobrać klikając na poniższe symbole lub skanując kod qrcode:

Screenshot

Windows 10

Screenshot

Android 4.5

Czy dokumenty i zlecenia lekarskie utworzone w aplikacjach będą widoczne również w KS-SOMED? Czy dokumentacja medyczna tworzona dotychczas w KS-SOMED będzie widoczna w aplikacji? Jakie czynności należy wykonać, aby te dane się tam pojawiły ?

Wszystkie dokumenty i zlecenia tworzone w aplikacjach mobilnych jak i w systemie wykorzystywanym w placówce są ze sobą synchronizowane, dzięki czemu bez względu na wykorzystywane urządzenie, zawsze mamy dostęp do kompletnych danych pacjenta. Nie ma potrzeby wykonywania żadnych dodatkowych operacji.

Czy istnieje możliwość przesłania wersji demo aplikacji Wizyta Pielęgniarska?

Wszystkie aplikacje dostępne są w sklepie Microsoft Store oraz Google Play. Po zainstalowaniu aplikacji istnieje możliwość uruchomienia jej w wersji Demo.

Jak można wydrukować dokumenty, wygenerowane w aplikacji na tablecie lub np. telefonie, skoro nie jest on podłączony do drukarki np. za pomocą kabla?

Drukowanie dokumentów wystawionych za pomocą aplikacji Wizyta Pielęgniarska można realizować poprzez korzystanie z bezprzewodowych, przenośnych drukarek lub podczas obecności w placówce.

Czy aplikacja „przypisuje” dane urządzenie do konkretnego użytkownika, uniemożliwiając w jakikolwiek sposób korzystanie z aplikacji na danym urządzeniu innym użytkownikom?

Nie. Z aplikacji korzystać może dowolny użytkownik, posiadający konto w systemie medycznym. Oczywiście każdy z użytkowników pracując w aplikacji musi przejść etap autoryzacji podając swój login i hasło.

Czy w przypadku pojawienia się nowych danych dotyczących pacjenta (np. nowa rezerwacja lub nowe informacje medyczne) należy w jakikolwiek sposób odświeżać informacje zawarte w aplikacji?

Nie ma takiej potrzeby. Aplikacja samoczynnie synchronizuje dane zawarte w bazie w czasie określonym przez administratora placówki. Każdy użytkownik mimo to ma dostęp do funkcji „Synchronizuj”, za pomocą którego może samodzielnie odświeżyć informacje zawarte w aplikacji.

Ile kosztuje aplikacja?

Aplikacja jest nieodpłatna w ramach posiadanych licencji systemu dziedzinowego(KS-SOMED/KS-PPS/SERUM).