Dostawa oraz wdrożenie od najmniejszych, nierzadko kilku stanowiskowych do szerokich co do zakresu, rozległych, wielostanowiskowych rozwiązań informatycznych, budowanych w oparciu o zaawansowaną technologicznie infrastrukturę, zintegrowanych, kompleksowych, kompletnych, systemów wspierających funkcjonowanie i zarządzanie jednostką ochrony zdrowia. Poprzez wnikliwą analizę przedwdrożeniową, głęboką analizę indywidulanych i specyficznych potrzeb klienta, szczegółową parametryzację i konfigurację oraz profesjonalnie prowadzone szkolenia uzyskujemy na nie spotykanym na rynku poziomie, system informatyczny „uszyty wręcz na miarę” każdego klienta..
Pakiet usług niezbędnych do poprawnej eksploatacji dostarczonego i wdrożonego systemu, dobieranych w zależności od potrzeb oraz posiadanych zasobów własnych klienta. Od zabezpieczenia poprawnego funkcjonowania infrastruktury sprzętowej, poprawną obsługę wszystkich procesów realizowanych przez system do komunikacji z systemami instytucji zewnętrznych. Wsparcie może obejmować w szczególności wszelkie prace związane z realizacją i rozliczeniem umów z NFZ:
Wszelkie prace mające na celu doprowadzenie do pełnej i kompleksowej informatyzacji jednostki. Optymalizacja procesów wspieranych przez dostarczone rozwiązanie informatyczne, zaprojektowanych pod kątem wytwarzania informacji, wskaźników oraz parametrów niezbędnych w podejmowaniu decyzji biznesowych oraz zarządczych. Relacje z klientem realizowane poprzez funkcję Opiekuna klienta – koordynującego wszystkimi procesami realizowanymi i występującymi pomiędzy konsultantami a odpowiednimi zasobami klienta, są gwarancją poprawnego przebiegu prac, dają poczucie komfortu ich realizacji oraz bezpieczeństwa co do jakości.