KS-OMNIBUS

BAZA KS-OMNIBUS
NR KAT. 2443PI05.00
Screenshot
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft
Kamsoft

Innowacyjne rozwiązania

KS-OMNIBUS zawiera komplet informacji pozwalających nie tylko na monitoring bieżącej sytuacji na rynku aptecznym na poziomie narodowym ale sporządzanie analiz strategicznych oraz badanie trendów. System oparty o powszechny na rynku system identyfikacji produktów w obrocie aptecznym BLOZ oraz autorską klasyfikację produktów bez recepty przygotowaną przez PharmaExpert Sp. z o.o. (spółka córka KAMSOFT S.A. odpowiedzialna za serwis w oparciu o KS-OMNIBUS).

Przewaga systemu

Oprogramowanie pozwala na automatyzację procesu tworzenia i powtarzania analiz oraz eksport wyników do wielu formatów. Informacje w bazie pozwalają na analizę – w jednym narzędziu – zakupów aptecznych (ilość, wartość, średnia cena zakupu); magazynu aptecznego (ilość); sprzedaży do pacjenta (ilość, wartość, średnia cena); pokrycia numerycznego zakupów, magazynu i sprzedaży oraz poziomu refundacji na poziomie narodowym dla dowolnie wybranego segmentu rynku, zestawu produktów czy produktu. 6 lat historii umożliwia na badanie wieloletnich trendów i optymalizację podejmowanych decyzji biznesowych. Dane za określony miesiąc dostępne są juz do 10-go dnia kolejnego miesiąca.

Korzyści wdrożenia

    Użytkownik KS-OMNIBUS może:
  • monitorować pozycję rynkową swoich produktów i konkurencji w dowolnie zdefiniowanych rynkach używając dostępnych w KS-OMNIBUS kategoryzacji lub tworząc własne definicje rynków, które będą zapisane w systemie automatycznego kreowania raportów,
  • badać sytuację na rynku pod bardzo wieloma kątami analizując m.in.: określone segmenty rynku, określone zjawiska (np. średnie ceny, wielkość magazynu), sprzedaż w molekułach czy klasach OTC, poziom sprzedaży firm konkurencyjnych czy dostępność określonych produktów w aptekach (np. % aptek, które posiada określony produkt na stanie),
  • przygotowywać analizy strategiczne umożliwiające np. planowanie biznesu poprzez wprowadzanie na rynek produktów z określonej kategorii; zmiany cen, form czy wielkości opakowań.