O nas
Kariera
Sprzęt IT
Partnerzy
Wyróżnienia
Aktualności
Kontakt
SERUM Serwis
ZINTEGROWANY SYSTEM INFORMATYCZNY OBSŁUGI PRZYCHODNI
Cennik
Demo
Pomoc
Zaufanie i bezpieczeństwo
Komfort
Współpraca
Wsparcie
Standardowe usługi realizowane w ramach serwisu eksploatacyjnego:
HelpDesk – stała pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów.
Konsultacje dotyczące wprowadzanych zmian w Produkcie oraz pomoc przy bieżącej konfiguracji
Konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania oraz dostosowania Produktu do potrzeb Zamawiającego.
Dodatkowe usługi realizowane w ramach serwisu:
Przygotowywanie nowych zestawień użytkownika dla Produktu.
Poprawa błędnie wprowadzonych danych do aplikacji.
Wykonywanie aktualizacji Produktu.
Inne usługi serwisowe dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
Usługi serwisowe realizowane:
w siedzibie Klienta
poprzez wykorzystanie narzędzi bazodanowych
poprzez zdalny dostęp do danych gromadzonych na serwerze bazodanowym
poprzez elektroniczny system rejestracji zgłoszeń dostępny 24h/dobę 24/h na dobę,
poprzez kontakt telefoniczny.