Są to aplikacje dedykowane lekarzom, którzy pracują w przychodni oraz poza nią w celu wspomagania czynności wykonywanych podczas pracy. Dzięki nim możliwe jest prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta – generowanie skierowań, recept, zwolnień, uzupełnianie wywiadów itp. z dowolnego miejsca w placówce jak i poza nią (np. w domu pacjenta) oraz bez względu na dostęp do Internetu. Aplikacje automatycznie synchronizują dane z systemem medycznym wykorzystywanym w placówce, zapewniając tym samym dostęp do bieżących informacji.
Zeskanuj kod QR i pobierz aplikację
Wizyta Lekarska
Dedykowane aplikacje zaprojektowanie pod kątem potrzeb i sugestii użytkowników, umożliwiające pracę niezależnie od systemu medycznego, wykorzystywanego w placówce.
Bez względu na bieżącą lokalizację użytkownika i dostęp do Internetu, aplikacje zapewniają stały dostęp do danych medycznych pacjenta.
Dokumentacja medyczna uzupełniona bezpośrednio w aplikacji, zaordynowane leki, zlecone badania jak i pozostałe informacje są na bieżąco przesyłane do systemu medycznego, wykorzystywanego w placówce.
Użytkownik aplikacji może korzystać z podpisu elektronicznego, wykorzystywanego dotychczas w systemie medycznym swojej placówki.
Dzięki mechanizmowi skierowań możliwe jest umówienie wizyty pacjenta w trakcie bieżącej wizyty.
Dzięki możliwości pracy offline brak dostępu do Internetu nie ogranicza realizacji wizyt. Mając dostęp do sieci aplikacje samoczynnie synchronizują dane z systemem medycznym w placówce.
Możliwość korzystania przez lekarza z jednej aplikacji w wielu różnych miejscach pracy, przy zachowaniu poufności danych pomiędzy placówkami.
Wizyta Lekarska umożliwia wykorzystanie jednego systemu medycznego w wielu placówkach, na wizytach domowych, umożliwia tworzenie dokumentacji medycznej przy zachowaniu pełnej poufności informacji.
Z jakimi systemami operacyjnymi współpracują Wizyta Lekarska?
Wymagania wobec systemów operacyjnych kompatybilnych z Wizytą Lekarską: Android 4.5, Windows 10, iOS 12.4 i wyższe.Czy dokumenty i zlecenia lekarskie utworzone w aplikacjach będą widoczne również w KS-SOMED? Czy dokumentacja medyczna tworzona dotychczas w KS-SOMED będzie widoczna w aplikacji? Jakie czynności należy wykonać, aby te dane się tam pojawiły?
Wszystkie dokumenty i zlecenia tworzone w aplikacjach mobilnych jak i w systemie wykorzystywanym w placówce są ze sobą synchronizowane, dzięki czemu bez względu na wykorzystywane urządzenie, zawsze mamy dostęp do kompletnych danych pacjenta. Nie ma potrzeby wykonywania żadnych dodatkowych operacji.Czy istnieje możliwość przesłania wersji demo aplikacji Wizyta Lekarska?
Wszystkie aplikacje dostępne są w sklepie Microsoft Store, Google Play oraz App Store. Po zainstalowaniu aplikacji istnieje możliwość uruchomienia jej w wersji Demo.Jak można wydrukować skierowania, recepty itp. wygenerowane w aplikacji na tablecie lub np. telefonie, skoro nie jest on podłączony do drukarki np. za pomocą kabla?
Drukowanie dokumentów wystawionych za pomocą aplikacji Wizyta Lekarska można realizować poprzez korzystanie z bezprzewodowych, przenośnych drukarek lub podczas obecności w placówce.Czy aplikacja „przypisuje” dane urządzenie do konkretnego użytkownika, uniemożliwiając w jakikolwiek sposób korzystanie z aplikacji na danym urządzeniu innym użytkownikom?
Nie. Z aplikacji korzystać może dowolny użytkownik, posiadający konto w systemie medycznym. Oczywiście każdy z użytkowników pracując w aplikacji musi przejść etap autoryzacji podając swój login i hasło.Jedna aplikacja do pracy w wielu placówkach” – czy w każdej z tych placówek musi być system KS-SOMED?
Nie. Aplikacja została zaprojektowana w taki sposób, aby szybko i bez kłopotów można było ją podłączyć praktycznie do dowolnego systemu obsługującego przychodnię /gabinet. Aplikacja ta łączy się poprzez bezpieczny i zarazem bardzo prosty interfejs komunikacyjny (tzw. webservice), który obsługiwany (znany) jest przez większość nowoczesnych systemów obsługi przychodni. W chwili obecnej, oprócz systemów KS-SOMED i KS-PPS, aplikacja Wizyta Lekarska współpracuje już z takimi systemami jak SERUM, MEDIPORTA, e-RUM. W celu podłączenia tej aplikacji do systemu HIS innego niż produkcji KAMSOFT S.A. prosimy o kontakt producenta tego systemu na adres biuro@kamsoft.pl .Czy w przypadku pojawienia się nowych danych dotyczących pacjenta (np. nowa rezerwacja lub nowe informacje medyczne) należy w jakikolwiek sposób odświeżać informacje zawarte w aplikacji?
Nie ma takiej potrzeby. Aplikacja samoczynnie synchronizuje dane zawarte w bazie w czasie określonym przez administratora placówki. Każdy użytkownik mimo to ma dostęp do funkcji „Synchronizuj”, za pomocą którego może samodzielnie odświeżyć informacje zawarte w aplikacji.Ile kosztuje aplikacja?
Aplikacja jest nieodpłatna w ramach posiadanych licencji systemu dziedzinowego(KS-SOMED/KS-PPS/SERUM).